jag vill..

.. fara iväg nånstans! Nu känner jag mig så fruktansvärt less och trött på allt  :tired:
Gulliga mamma skulle bjuda mig och darling på en minisemester med Birka Cruisers tillsammans med dem :)
Men darling sa varken bu eller bä om det :O Så det blir ingen resa med dem då...
Väldigt trist må jag säga :(
Vi får väl beställa en egen resa istället.. Men det skulle vara bra mycket roligare om vi hade nån fler att åka med!
Kanske du är sugen på att hänga på!? :)

Det är inte ens säkert att vi åker heller.. Det beror ju på om darling vill :S
Fy, jag känner mig så jädrans less idag :(
Jag får inget gjort här hemma!
 
Jag har tappat "gnistan" att orka göra saker :bigeyes:

Men om jag får fara bort, så kanske lusten och "gnistan" kommer tillbaka  :rolleyes:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0