Lite smått å gott, kort å gott

Det har varit en intensiv vecka.
Så trött har bara varit förnamnet.. :tired:
Intensiv har veckan varit då vi haft 6 st.inskolningar! Men barnen är så otroligt härliga och mysiga, så det har gått superbra!

Igår gick jag och la mig 21.30 (som aldrig hänt tidigare) sov till 5.45, då klockan ringde :)
Ojoj, vilken skillnad på att sova 8.15 tim. i stället för i snitt 6tim./natt :bigeyes:
Men så skönt!!

Igår kom jag på att Oj, jag måste beställa klipptid :O
Sagt och gjort, så ringde jag för att beställa tid. Mmm.... Den 28:e september skulle jag få en tid för klipp å färgning!!
Så är det när jag har världens bästa frisör ;)
Så det är bara att vänta in tiden, eller beställa nån annanstans.

Och igår fick jag för mycket lön! För en vecka.. Shit, var första tanken! Den veckan skulle ju jag få på septemberlön :mad:
Men sen tänkte jag om. Det blir ju lite mer denna månad, och så får jag ju en bra lön ändå nästa månad :)
Så i morgon, eller söndag, blir det stan!
Birsta, here i come :thumbup:

Idag fyller darling år :) 38 år närmare bestämt! Och jag fyllde 33 för ett par veckor sen.
Men med det menas alltså att om 2 år fyller vi 75, tillsammans :bigeyes: Jag 35 och Lars 40!!
Kanske vi skulle ha haft ett partaj då ;P Vi får väl se vad som händer ;)

Imorgon är det End of summer meet, som Karlsro Flyers har. Jag och grabbsen ska väl dit en sväng för att kika på lite snygga bilar! Sen är det partaj där på kvällen :) Men det blir inget med det... Måste i så fall ha barnvakt..
Och så är det lyskväll på diverse broar. Så vi ska fara runt och kika på dem i stället ;)
Och så är det partaj på "Viskansbroa" ( som min sambo säger :D )
Men det blir inget med det heller..
Men nog känner jag mig partysugen alltid då :P
En annan gång..

Nä, nu inväntar vi en smarrig smörgåstårta som kära svärmor har gjort och ska komma med!
Lägger upp en bild senare på den :)

Ha en bra kväll och ta hand om dina nära och kära!!

Kommentarer
Postat av: Reneé

Känns som att du borde ordna barnvakt o unna dej en kväll ute !!!!!!! Kan va kul även om det e BÄST hemma...

2010-08-27 @ 17:35:59
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0