Så har vi...

... gjort staden idag :) Eller Birsta rättare sagt!
Men det blev mycket som inte blev inhandlat.. Som byxor till mig!
Jag är helt byxlös :O Och så hade jag tänkt köpa nån tunika oxå..
Men äh, huvudsaken att barnen får det de behöver ;)
Men det känns ändå som att det kommer att bli en till resa till stan :)
I morgon får darling skruva lite :P
Då vi har inhandlat ett skrivbord till Elias, en bokhylla till vårat sovrum (så vi kanske kan försöka få l i t e ordning i garderoben :mad:
Och en cd-hylla, så barnen får plats med fler dvd-filmer! Eller inte.. Jag och darling ska väl försöka köpa oss några fler filmer än de få stackare vi har :D

Idag är har Karlsro Flyers End of Summer Meet. På andra sidan älven, Ljungan närmre bestämt! Så nu är det som om vi skulle ha värsta partyt här hemma :D

Men jäklars vad partysugen jag blir och är!!
Men party får det bli en annan gång..

Hoppas ni haft en bra och mysig dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0