Lite smått om mig..

1. Hur gammal är du om fem år?
38


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Barnen


3. Hur lång är du?
169m. över havet


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Oj, kommer inte ihåg?! Nån barnfilm, i vanlig ordning ;D


5. Vem ringde du senast?
Mamma


6. Vem ringde dig senast?
Min jobcoach Lena


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Hm.. Sms =)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda


10. När såg du senast din mamma?
Ikväll


11. Vilken ögonfärg har du?
Blågrön


12. När vaknade du i dag?
5.45 (av väckar´n)


13. Vilken är din favoritjulsång?
Tänd ett ljus, med Triad

14. Vilken är din favoritplats?
Konstigt nog.. Hemma! På "sommaren när blommorna blommar".. Det är så vackert..!
Och i min älskades trygga famn <3

15. Vilken plats föredrar du minst?
På otrygga platser/miljöer


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hemmavid såklart =)


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Åskan.. Mörkret..


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Igår när min sambo härjade loss med barnen :D

19. Hur stor är din säng?
160 cm


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med sovtröja! Men jag sover helst utan, men med två barn som kan komma närsomhelst så..

22. Hur många kuddar har du i sängen?
6


23. Hur många landskap har du bott i?
1st


24. Vilka städer har du bott i?


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor


26. Är du social?
Det tror jag nog att jag är..


27. Vilken är din favoritglass?
Mjukglasss


28. Vilken är din favoritefterrätt?
Ris a´la Malta


29. Tycker du om kinamat?
Jodå


30. Tycker du om kaffe?
Jaa!!


31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe


32. Sover du på någon särskild sida?
Vänster


33. Kan du spela poker?
Nej! (inte kort överhuvudtaget)


34. Tycker du om att mysa/kela?
Självklart!


35. Är du en beroendemänniska?
Tror jag nog att jag är..


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Någon enstaka


37. Vill du ha barn?
Har ju 2 st =)


38. Kan du några andra språk än svenska?
Halvtaskig engelska..!


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Allra helst havet, men bassäng är helt okej!


41. Vad spenderar du helst pengar på?
Barnen blir det ju såklart =) Mig själv i sista hand..


42. Äger du dyrbara smycken?
Nä.. Förlovningsringen, räknas den!?


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Grey´s Anatomi, Criminal Minds, Desperate Housewifes, verklighetsserier om typ akuten, SOS och sånt!


44. Kan du rulla med tungan?
Tror det


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj!! Det är många det! :D


46. Sover du med gosedjur?

Nej


47. Vad har du för ringsignal?
Åh, kommer inte ihåg!


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Inget


50. Flirtar du mycket?
Nej, har hittat min kärlek <3


51. Kan du byta olja på bilen?
Nej


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Inte utan min dotter


54. Läser du dagstidningen?
Ja


55. Prenumerar du på någon veckotidning?
Nej


56. Dansar du i bilen?
Självklart! Gör inte alla det?!


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rockkanalen (vad den nu heter..)


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En liten lapp/brev till min sambo


59. När var du i kyrkan senast?
På Rasmus skolavslutning


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Lasse Nilsson!


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
När jag fyllde 30, så fixade fakiskt min käre sambo med en överraskningsfest =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0