-27*

Jag som skulle lägga mig tidigt igår kväll. Ha, det kunde jag bara drömma om att göra..
Likt f*rbannat så blev klockan för mycket. Alldeles för mycket också!! 00.30 stod klockan på när jag la mig..
Så det går lite trögt för mig idag, men det går ;)
Det får bli en tidig kväll i stället! Men vem tror på det!?

Ingen praktik för mig idag eller i morgon. Jag jobbar i stället :)
PENGAR!!

Kallt som synden idag, igen. I morse var det -23* och när jag kom till "jobbet" kl. 08.00, här i Torpshammar, var det -27*. Just nu är det "bara" -24*. Så ingen utgång för barnen.. Det är synd, för barnen behöver verkligen få utlopp för sin energi!


Bäst att återgå! Kaffet kallnar och rasten börjar tryta på de få minuter som är kvar..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0