6 år

När jag skulle lägga mig så slog det mig en sak.
Att igår precis på dagen har vi bott här i 6 år! Redan?
Herregud, vart har tiden tagit vägen :bigeyes:



Men vi trivs precis som fisken i vattnet :)
Vi kommer aldrig att sälja detta ställe!
Visst, vi bor i ett litet hus. Men vi har själva valt det ;)
Bara för att Rasmus och Elias ska ha ett varsitt rum så har jag och Lars det sk. "allrummet" till vårat sovrum.
Men när vi skulle kolla på hus, så kollade vi på flera hus, och det här var enda huset som vi kände oss "hemma" i!
Ett par hus till grannar och ingen insyn till gården då det är ca 4oo m. till vägen!

Som sagt, vi trivs oerhört bra här!


Kommentarer
Postat av: Reneé

Åh, vad fint !!!!!!

2010-12-08 @ 19:12:10
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0