Den som väntar på något gott

I morgon ska vi äta jullunch på jobbet. Som jag längtat och väntat att få göra det!
Det är så mysigt att få sitta med barnen och äta den goda julmaten, och sen vänta på att tomten ska komma med klappar till de små :)
Men, det blir inte alltid som man vill..
Idag fick jag en förfrågan om jag kunde jobba i morgon och på fredag. Självklart vill jag det!
Jobba vill jag alltid göra :)
Jag missar det efterlängtade julbordet, men får sluta tidigt på fredag i stället ;)


Alltså, jag vet inte vad som är fel med mig!? Jag säger jämt att jag ska lägga mig tidigt. Men jag vet nog inte vad tidigt är.. Är tidigt när klockan är 23.30? Eller..?
Lars sa till mig förut:
-Ikväll är det du som ska lägga dig i tid! Klockan tio stänger jag av datorn för dig!
..ja, pappa :D 
Men han har så rätt så rätt.



Ikväll måste vi skriva julkort. De ska skickas i morgon.. Så snabba ryck!

Ha en fortsatt bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Annelita

Bra initiativ av Lars :)

2010-12-15 @ 19:25:55
URL: http://giraffen83.bloggplatsen.se/
Postat av: mamma kajsa

va glad att du är ung och orkar vara uppe. Tids nog går du och lägger dig före 8

2010-12-16 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0