Facebook

  Hur kan ett socialt nätverk som:



vara så beroendeframkallande?
Jag bara undrar..

Många lever sina liv genom Facebook.
Även jag :D Inte fullt så.. Men jag måste varje dag kolla vad som hänt ;)
Lite nyfiken i en strut liksom :D

Väldigt märkligt kan tyckas! Fast man har ett riktigt liv så ägnar en del många timmar på tex. spel som finns där. Eller bara sitter och väntar på att vännerna ska uppdatera sina statusar.

Det som är mest märkligast, kan jag tycka, är de som skriver att de har migrän ändå sitter framför Facebook och just beklagar sig över att de har migrän?!
Hur, jag undrar hur kan man sitta framför en dator när man har migrän??
Vill de bara ha medömkan, eller vad?

Jag har aldrig haft migrän (tack och lov!) men många utav mina vänner har det (tyvärr..). Och så vitt jag förstått och vet så kan inte de göra mycket när de har migrän.
Allra minst sitta vid en dator!




Vi ses! På Facebook ;)

Kommentarer
Postat av: Reneé

Jamen, jag har tänkt på samma sak !! Jag hade svår migrän från att jag var 13 år till jag var 20.( Sen växste det tack o lov bort...) Och det hade inte varit möjligt att överhuvudtaget sitta vid en Dataskärm....

2010-12-02 @ 21:44:13
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0