Fjärde gången gillt

För ca en och en halv månad sen, alltså ca 6 veckor sen, ringde jag och skulle beställa tid för klipp och färg.
Jag ringde "min" frisör, men inte förrän efter jul hade hon någon tid.. Nähä, jag som behöver en tid typ nu!
jag får väl testa en annan frisör, som jag vet är bra. Samma där, efter jul.. Men vad katten?!! Vem ska jag ringa nu då? Ah, min kusin är ju frisör, jag testar henne! Men samma där.. Ingen tid innan jul.
Men åååh, jag blir galen!! Jag måste klippa mig nu! Vad göra..?
Ah, min kusin (en annan kusin) ser ju så bra ut i håret! Jag rådfrågar henne. Men visst kunde hon fixa det! Hon har en kompis som är frisör. Så i morgon behöver jag inte se ut som en:




Jag har ju för mycket hår nu, svårt att fixa till håret.. Men nu så äntligen ska min efterlängtade klippning bli av!!
Fjärde gången gillt..



Sambon kom precis innanför dörren efter att ha varit på julbord. Så jag misstänker att han inte gör oss sällskap vid middagsbordet nu ;)

Kram till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0