Hej hopp, full galopp

Nja, inte riktigt så. Jag la mig efter tolvslaget i går. Eller rättare sagt i natt kanske?! Eller den s.k. "spöktimmen" ;) Vilket som, så ringde klockan 5.30. Urk.. Och inte nog med att jag sovit för lite, så har jag vaknat flera gånger i natt. Som jag nästan aldrig gör annars. Idag har jag gjort något som jag tycker är roligt. Vill ni veta vad ;) Jag har skottat snö! :) På "dagisgården". Hemma blir det inte så mycket då vi har en som kommer och skottar gården åt oss. Det blir bara närmast huset som vi behöver skotta, och det är inte mycket. Som tur är så slutar jag tidigt idag! Kanske det blir en liten lur på soffan efter jag hämtat barnen :S Om jag sätter mig med dem i soffan och slökollar på barnprogram, så somnar jag ;) Ha en fortsatt bra dag :) Kram till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0