Lite överallt

Rasmus är hos en kompis, Elias är hos momma, Lars är ute i garaget och jag softar vid datorn. Vi är utspridda på olika håll :D
Lunchen är intagen så jag ska göra mig och älsklingen lite kaffe nu.
Efter att kaffet är drucket och en eventuell pepparkaka uppäten, så ska jag.. städa!
Ett tråkigt måste. Men så skönt när det är gjort :)


Måste bara säga att när vi skrev julkort så blev det bara 30 stycken ;)
Fast jag tycker ju att det är roligt att skicka lite till höger och vänster! Men jag var ändå tvungen att begränsa mig..
Nä, kaffe var det, ja!


Ha en fortsatt fin och bra dag!


Visst är det magiskt när det är norrsken?! (bilden är lånad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0