Schlalom baby.. Schlalom!

Åter en dag har avverkats på Smedjan´s förskola, som praktikant. Men i morgon ska jag jobba och få lön för mödan ;) Onsdag blir det till att fara en liten tripp till Ånge och jobba :) Sen torsdag åter till Smedjan, först praktik sen jobb 12-17.30 :)

Bara för en stund sen kom jag och Rasmus hem från hans slslomträning. Det gick bra för honom! L i t e ringrostig dock.. Men det kommer att ge med sig :)
Väl hemma ville han ha varm choklad, lussebulle och pepparkakor. Självklart fixade jag till det!
Nu har han lagt upp och vilar sina trötta och ovana ben en stund.
Strax dusch för honom..

Downhill Boy


    Sen vette katten om det är nåt att se på tv´n.. Återstår att se.
    Annars har jag min vän datorn att kolla runt lite på istället ;)



    Ha en mysig kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0