Slö

stada_11834963301_123895471

Idag har det varit en slappardag till tusen!
Eller egentligen inte. Jag har varit så illa piskad att "plocka, dona, stöka och greja" inne. Så slappardag vette katten om det varit..
Men det känns skönt att det är "plockat" här.

Jag mår som allra bäst då och känner en inre frid.




I måndags var "african moves" inställt pga att golvet i gymnastikhallen skulle slipas. Men i morgon är det dags igen. Skönt!
Men jag kan inte gå.. Rasmus har slalomträning.
Hans träning börjar kl. 18.00-19.00 och min träning börjar kl. 19.15. Så det skiter sig direkt..
Min käre bonuspappa brukar ställa upp, men han ska fara bort.
Så jag får hoppa min träning så Rasmus får fara på sin istället :)


Bäst att krypa ner i sängen och vila kropp och huvud till i morgon.. Så jag, förhoppningsvis, vaknar pigg och utvilad!


Kram till Er!

Kommentarer
Postat av: veronica

Du får komma till mig och shakea rumpa i stället då :-) Så kan vi svulla julkakor efteråt... ;-)

Kramis

2010-12-06 @ 09:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0