Vin och choklad!

Vet inte varför.. Men när vår lille son är riktigt trött så orkar han inte riktigt med sig själv.
Han klättrar på oss, han slåss, han bökar och stökar, förstör om Rasmus gjort något. Men nu ikväll så förstörde han en garderobsdörr. När han skulle hämta kalsonger i garderoben, så liksom kastade han upp garderobsdörren så alla tre gånggärnen bröts av. Lars lyckades "fånga" dörren, som tur var!
Det värsta är att det inte finns att köpa sådana längre.. Vet inte hur vi gör nu :question:
Men min klurige och duktige sambo lär nog komma på något bra sätt ;)


Åh, jag fick en plötslig längtan efter choklad nu :rolleyes:
Så fram med asken!
Förresten så har jag tagit mig ett glas vin också. Vin och choklad vet ni ;) Mumma!!


Just ja, klippningen blev inte förrän på söndag. Blev ändring. Men, men..


Ha en fortsatt bra fredagkväll och helg, allesammans :)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0