Värdefull nyckel

Nycklar finns precis till allt! Det är nyckar till dörren hem, till bilen, till garaget, till kassaskrinet, till vapenskåpet, till... Ja, listan kan göras lång över vart nycklar går tilll.
En del nycklar lämnar man till andra. Men man väljer vem man ska ge den till. Det är inte alla som har äran att få en nyckel!

Men den mest värdefulla och dyrbara nyckeln är den som går till hjärtat.
Att kunna lita, känna trygghet och känna tillit till just den personen.  

Vi som tycker om Miranda Nallar!

Jag är den som verkligen visar min kärlek till den som håller mitt hjärta i sin hand.
Jag visar, jag bekräftar, jag talar om att jag håller personen kär.

[Miranda+nalle+m_+hj%C3%A4rta.jpg]

Och jag är den som behöver höra det och få det bekräftat varje dag.
Fast man är väl olika..

Det är jätteviktigt i ett förhållande att bekräfta, visa det och säga det! Annars är risken stor att förhållandet kommet ta slut..

Vårda kärleken ömt, likt en blomma!
För en blomma utan vatten vissnar och dör till slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0