Urk..

I dag är en sån där, rent ut sagt, pissdag!! Jag får inget gjort.. Jo, faktiskt! Jag har
*diskat,
*plockat ihop,
*rengjort spishällen,
*plockat ur diskmaskinen,
*burit ut återvinning till bilen och farit med den
(och det var inte lite heller!!),
*hängt några plagg som jag tvättat, lagt undan tvätt..
*Plitar på mitt "personliga brev"
*Tjatat å gnatat på barnen som tjafsar

Uuurk, vilken tråkig dag!!

Jag hoppas verkligen att den blir bättre..
Att jag får göra nåt skoj!

Var inte mycket att skriva om idag..
Känns ändå l i t e bättre att få skriva av sig!

Hoppas ni har en bättre dag än mig..


Kommentarer
Postat av: Lurventussen

Jag har suttit och räknat ut den effektiva räntan på kreditlån...HELA DAGEN! Eller till 15.00 iaf. Sen var det hem å ta hand om gästerna som kommer för att fira Bubben födelsedag...



Känns det bättre nu? =)



Kram

2010-07-21 @ 23:20:17
URL: http://www.hanky.se/lurventussen
Postat av: Eva

Haha, jo det gör det!! Vad tråkigt du du håller på med! Urk.. Men jag tog en cykeltur förut idag, och när jag kom hem var världens bästa mamma här :) Så då kändes allt mycket bättre ;-)

2010-07-21 @ 23:26:52
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/
Postat av: Reneé

Jaa du !! Såna dagar kommer med jämna mellanrum...Och är man på sin allra Positivaste sida tänker man att dom behövs o e bra för att man ska känna när det e BÄTTRE !! Fast det brukar jag aldrig lyckas tänka då.......

2010-07-22 @ 23:47:35
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0