Långprat!

Jag ringde min pappa efter att barnen lagt sig. Och blev sittandes över en timme!! Långt emellan vi pratar dock.. Men kul var det :)
Jag som hade tänkt mysa ner mig i soffan med mitt stora hjärta och se någon film.. Jag får ta och sätta mig nu med honom i stället ;)


I morgon är första dagen på min praktik. Vilket ska bli spännande. Jo, faktiskt! Även om jag vikarierar där emellanåt. För nu kommer man ju att bli bortskämd med att vara två händer extra!
På tisdag, onsdag och torsdag ska jag jobba där. Då kommer man ju att tycka att de där två extra händerna(mina) kommer att göra mycket! Men då blir det två mindre de dagar jag jobbar..

Fast det kommer att bli skönt att jobba. För på
*Tisdag jobbar jag 6.15-14.30 (kortdag!!)
*Onsdag jobbar jag 9-17.30 (långdag..)
*Torsdag jobbar jag 8-16

Så skönt de dagar jag jobbar kortdag! Barnen behöver inte vara på dagis och fritids till 16.30, som det kommer bli nu när jag praktiserar mellan 8.16..

Mina älsklingar!!

Ni är mitt allt..




På återseende och ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Maria

Är du alltså hemma och ledig på fredagar? I så fall kanske man kan få bjuda hem dig på lite kaffe och eventuellt kaka av nåt slag. Elias frågade nämligen om han fick komma hem till Thor för ett tag sedan, Thor skulle bli överlycklig om Elias kom hem till honom. Och så har jag ju några påsar med mammakläder här som du kanske vill ha igen också. :) Du får höra av dig om du har lust att komma över, jag finns ju på FB. ;)

2010-11-15 @ 11:11:49
URL: http://mammamariasblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0