Sova!?

Grabben som vägrar sova.. Det är Rasmus det. När jag och Elias var och hämtade Rasmus på fritids, så var det en märkbart trött kille vi mötte :D Vilket är fullt förståligt! Om man somnar efter kl.23 och sen vakna runt 7, så är det inte konstigt ;) Han som lägger sig i vanliga fall runt kl.20.00.

När vi kom hem så lyckades jag få Rasmus att lägga sig i sängen vid en film. Tänkte att nu kommer han att somna fort!
Trodde jag, ja..
Det får bli en tur med bilen sen. För sova måste han! Jag vägrar att ha med han att göra när han är trött.

Rasmus hade tydligen bestämt med en kompis att de skulle vara med varann. Men jag säger ifrån. Jag sa "att när du har sovit ett par timmar så kan du får ringa S".
Nu är jag inte mycket värd som mamma...
Men det går väl över :D


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0