Vin!?



Det här är jag i morgon :D
För att hinna med allt som inte blivit gjort under denna vecka måste jag nog stressa på lite..
Jag ska:
*Putsa fönster
*Stryka gardiner
*Städa
*Ta fram stakar och stjärnor
*Ta fram lite julsaker
*Hjälpa barnen på deras rum

Visst, det är inte mycket! Men det tar sin lilla tid..
Kanske städningen blir lite roligare om jag tar mig ett glas vin 
Nyhet vinet SomeZin -  En generös Zinfandel på bag-in box.
Detta vin kan jag varmt rekomendera! :)
Har köpt det ett par gånger och mmm... ;)




I morgon måste jag fara en sväng till Fränsta och eventuellt till Ånge (om jag vill ha mig något vin)
(de börjat med självplock på bolaget i Ånge)

Hur ska jag hinna med mig :bigeyes:
Fast det gäller att hela familjen är engagerad i städningen! Om de inte vill ha en sur och grinig förstås..
Så kan vi i morgonkväll bara mysa med att ha det städat, mysigt och fint :)


Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0