Tung dag

Gudars skymning vilken otroligt tung och seg dag det är idag! Urk, säger jag bara.
Och inte går det som jag tänkt heller.. Vi hade tänkt överraska barnen med att fara på bio, till stan idag. Men så blev det ju förstås inte, eftersom att (barn) filmen/erna visas kl.12.15. Vi trodde såklart att de visas även kl.15.00! Ha, glöm det!!
Fy tusan vad sur jag blev :(
Men vi får åka i morgon istället..
Barnen bryr sig ju inte. Det är ju bara jag..



Barnen är utspridda på olika håll.
Elias är hos sina kusiner, två arvslagda och två bonus. Daisy ringde och frågade om han ville komma och leka med henne :)
Och Rasmus är hos momma.
Så jag har packat jultidningarna medans de är borta och Lars har förberett för adventsgran.

Nu blir det eftermiddagskaffe för mig och Lars, och kanske en liten pepperkaka till ;)
Sen inhandling till middagen.
Idag blir det tacos. Mums!



Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja ibland blir det inte som man tänlt sig bara :/ men va skoj med bio. Vad ska ni se för något imorgon då??

/Kram

2010-11-20 @ 15:47:50
URL: http://lindathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0