Vab

Igår kväll sa Rasmus att han hade ont i halsen. Men i morse var det som bortblåst.
När jag var och hämtade honom på fritids i e.m så sa han att han hade ont i huvudet och mådde (lite) illa.
Huvudvärk får han bara de gånger som han har feber eller är extremt trött! Så jag förstod nästan att han hade feber. Mycket riktigt! 38.0* hade han.. Och han som hade längtat att få åka på slalolmträningen :( Han blev ju såklart lite småpurken över att missa den, men vad göra.. 
Stackarn satt i soffan med 8 lager fleecefiltar över sig :(
Illamåendet var borta tills han skulle lägga sig. Men han sa att han bara mådde pytte, pytte lite illa. Jag hoppas verkligen att det inte blir någon magsjuka!!!
Men jag förberedde en hink nedanför Rasmus säng. Utifall att..
Jag sa till Lars att vad precis nu då, när jag ska vara på ett ställe jag inte varit på på evigheter! Men Lars sa att han kan vara hemma i morgon :)
Tack älskling!

Nu blir det lite soft i soffan med älsklingen och kaffemuggen ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Reneé

Men visst är det skönt när ens livskamrater lyfter svårigheterna från ens axlar...Och utan att man väntat sej det !!! Sånt är guld värt. Hoppas att Rasmus mår bättre och slipper kräkas.

2010-11-30 @ 19:42:17
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0