Även jag kan bli sjuk...

Jag som aldrig är sjuk?!!
Men även den bäste kan åka dit ;)

Började känna av halsen i onsdags, fick mer ont i torsdags, och freda´n ska vi inte tala om :|
Då när jag vaknade så hade jag så ont så jag kunde varken prata eller svälja. Det tog sin tid tills jag kunde det..
Samma idag. Jag som är anti medicin och tabletter, var tvungen att ta treo igår och idag.. Alvedon var inte ens att tänka på!
Både igår och idag, har jag haft "mina symptom" på feber, men inte haft någon.
Såsom värk i ben och sådär öm i huden när något kallt kommit mot.

Nu var "mina symptom" starkare än tidigare.
Det vore väl själva den om jag inte skulle ha feber nu :bigeyes:
Jo, mycket riktigt.. 37.5. Jag har annars 36.8. Det är inte mycket! Men det känns :(

Trodde att halsontet var på väg bort. Det känns mindre, men desto mer utanpå. Är alldeles öm utanpå halsen..
Jag som hade tänkt dricka vin.. Men det blir en "vit helg" i stället ;)

Jaja, imorgon är jag förhoppningsvis symptomfri :)


Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: veronica

Vita helger är aldrig fel :-D

Jaa du. det går ju nåt jäkla skit. Jag har fortfarande ont i halsen, till och från sedan en månad. Drygt. Men du är nog snart piggelin! Kramisar

2010-10-31 @ 10:13:09
URL: http://blogg.amelia.se/siora77

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0