Halloweendisco, utv.samtal och 4-års koll!

Så har dagen varit för mig idag.
Blev inte många timmars jobb idag för mig, då det har varit än det ena än det andra. Men ändå en bra dag!

På jobbet så fixade vi ett litet mysigt disco i spöktema. Med tillhörande spindlar, blod, läskiga berättelser, benrangel och spöken! Lite film kikade vi också på. Och som barnen njöt! Riktigt roligt att se :)

När klockan var 11.50 var det dags för utvecklingssamtal om och med Rasmus.
Allt flyter på bra för honom i skolan :) Jag känner mig så stolt! Precis som en mamma ska göra ;)

Sen var det dags att bege oss till dagis och hämta Elias, som skulle på 4-års koll. Där skulle han både kolla hörsel, syn, längd och vikt. Han både såg och hörde bra! Hörseln kan väl diskuteras.. :D
Elisabeth tyckte att Elias är väldigt lång för att vara 4 år. Han är betydligt längre än vad medellängden är! Även vikten är över medel. Men båda mina barn har varit över medelkurvan. Måste vara bra gener ;)


Känner av halsen idag.. Hoppas att det är snabbt övergående!


Kram på Er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0