Lat kvinna drömmer om...

Fy,  vad jag är lat idag :( Det gillar jag inte...

Här hemma skulle det definitivt behöva göras mycket!
Men det är ju en dag i morgon med..


Som vanligt så drömmer jag om diverse saker! Lite till och från varje dag..
Men är det inte så, att vi kvinnor är så!? I tonåren drömmer vi om att träffa en kille, senare drömmer vi om att ha ett stadigt förhållande, för att sen drömma om att få barn, att gifta oss.. etc..
Men sen när vi (kanske) har lyckats få allt det. Vad drömmer vi om då?
En del kanske drömmer om det där perfekta utseendet, och skulle kunna göra allt för att få det! Medans en del kanske drömmer om att få en lite bättre ekonomi. En del drömmer om att få det där drömjobbet. Och en del drömmer om att få den där tröjan som är så snygg! Alla drömmer vi om olika saker!

Jag har några saker jag verkligen skulle vilja göra:
* Fara iväg på en såndär romantisk mini-kärlekssemester och bara må gott
* Fara utomlands (då får jag verkligen semester)
* Gifta mig (herregud, vi har ju faktiskt varit tillsammans i 11½ år och förlovade i drygt 10 år!!)


Kram!!

Kommentarer
Postat av: Annelita

Ni får boka in en romantisk weekend på Hotel med middag bio och avrunda kvällen med en dusch och massage ;)

Barnen kan jag ta :)

2010-10-10 @ 16:06:20
URL: http://annelitas.blogg.se/
Postat av: Annelita

Ni får boka in en romantisk weekend på Hotell med middag bio och avrunda kvällen med en dusch och massage ;)

Barnen kan jag ta :)

2010-10-10 @ 16:06:39
URL: http://annelitas.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Med ett sånt erbjudande om barnvakt så är det ju faktiskt bara att göra det. Är inte så farligt dyrt med hotell om man kikar runt lite och jämför priser. Både Coop och Ica brukar ha erbjudanden. Vi bor nästan alltid på Scandic som är helt ok. Några nätter på Scandic som stamkund så får man en frinatt sen. Den utnyttjade vi nu i helgen när vi var till Linköping. Jag hoppas att ni kommer iväg snart!!

2010-10-10 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0