Sagt och gjort!

Nu har jag beställt tid hos Andreas!
Natten som var var inte bra. När jag skulle vända på mig fick jag kliva upp för att kunna vända på mig.
Det är en pina att sätta mig i bilen.. Gör ont när jag hostar.. Gör ont i vissa rörelser.. Så jag måste verkligen tänka på hur jag ska sätta mig, eller hur jag gör när jag ska lägga mig.
Det är inte bra med för mycket rörelse och det är inte bra att stå/gå eller sitta, för länge.

Det är inte förrän man själv haft rejält ont som man kan sätta sig riktigt in i hur det är när någon har ont..

Men snart är det fredag och tid hos Andreas :)


Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Krya på dig!

2010-10-13 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0