Solen strålar!

Har var´t lite "blogg-torka" nu.. Men lätt det blir så ibland.
De senaste dagarna har rullat på som vanligt.

Idag gick jag en uppfriskande promenad med mamma!
Det var dimma när vi började gå men sen började solen skina med sina varma höststrålar!
Man blir ju liksom lite gladare av solen :)

------------------------------


Ikväll ska Lars och jag på pubafton i Viskan!
Men det är ett litet krux..
Skjuts kan vi lätt fixa dit, men sen ska vi ju hem. Och det finns ju ingen som är speciellt villig att hämta på natten.. Ett alternativ finns! Det är att vi drar husvagnen till Viskan och ställer den där. Om vi inte skulle få nån skjuts hem.. Och skulle vi mot förmodan lyckas få skjuts hem, så hämtar vi vagnen i morgon ;)

Men det blir nog bra i slutändan :D
Roligt blir det i vart fall!!





Många kramar!


Kommentarer
Postat av: Bodil

Haha, hade jag bott i trakterna hade jag ställt upp!

Ni får ha det så roligt ikväll! :)

2010-10-02 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0