Sprak!

Idag var jag till kiropraktikern.
"Lägg dig på britsen, så ska vi se.. Hm.. Jo, där var det en rejäl upphöjning!" Han gjorde en markering där kotan hade flugit ur.
"Lägg dig på sidan, med armen där." Armar hit och ben dit :D Och.. Sprak!! Men det gör inte ont eller så, utan luften liksom bara går ur en.
Och sen när han masserar.. Man känner hur det onda försvinner i takt med massagerörelserna.

Det onda var som bortblåst! På en gång ja..
Nu har jag ont igen :(
Men det blir väl bra :) Så småningom..
Jag skulle kontakta Andreas om det inte blir bra. Vilket jag hoppas att det blir :bigeyes:

I morgon ska jag och en kompis vara "modell för en dag". Behöver jag säga att jag längtar!? ;)



Nä, nu måste jag pina mig själv med att göra middag.. Köttgryta.
Funderar på om jag ska ta en värktablett eller ett glas vin :question:
Vad fungerar bäst..
Vin är gott och tabletter är..? Trött blir jag av bägge så det kvittar nog :D

Kram till Er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas din rygg blir bra snart! Och så ville jag även slänga in en fråga; "- Du lägger väl upp bilder från modellandet sedan?".. Vill ju se! :)

2010-10-15 @ 17:53:51
URL: http://mammamariasblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Eva-Lena

Hoppa vinet och drick mycket vatten! Det frigörs mycket slaggprodukter efter en behandling och de måste du kissa ut enligt min underbara sjukgymnast.

Hoppas att du blir bättre nu. Träningsvärk kommer du väl säkert ha närmaste dagarna men den vet man ju vad det är.

Kram och trevlig helg!

2010-10-15 @ 18:07:32
Postat av: Eva

Tack! Det hoppas jag med.. Har ju varit till Andreas förut, men då gick det över nästan med detsamma. Men men.. Men naturligtvis Maria, kommer jag att lägga upp bilder! :)

2010-10-15 @ 18:21:09
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/
Postat av: Eva

Jo visst, jag har druckit vatten! Men kanske inte i de mängder jag skulle behöva?! Jag hoppas att ryggen blirbra, jag med.. Får jag träningsvärk så må det va hänt :D



Tack desamma till dig :)

2010-10-15 @ 18:23:11
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0