11 sept.

Idag fyller min älskade mamma år! :)
Så idag är vi bortbjudna på middag hos mamma och Arvid, som också fyllt år.
Då kommer även min bror med familj dit!
Vi blir då allt som allt 12 st.
*Min familj 4
*Brorsan 6
*Mamma och Arvid

Det är inte ofta som vi träffas alla..
Och då bor vi bara tre minuter från varann, våra familjer :bigeyes:

Men mysigt är det när det väl händer :)


--------------------------------------



Den 11/9 är en dag som ingen kommer att glömma.
Eller behöver jag påminna :S
Word Trade Center..
Vad var det som hände? Egentligen..
Om man ska tro faktaprogrammen så är det USA själva som orsakat det :O
Men vad vet jag :question:
Inget..
Jag hoppas att det verkligen inte är så!

Men det får framtiden utvisa.. Det går inte att sitta och spekulera i nåt som man inget vet nåt om.





Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0