5 sept.

Igår tog jag itu med "saken" som tyngt mig. Så nu hoppas jag på en rejäl bättring!
Om det inte blir så, måste "saken" tas itu med igen.. Tills en bättring sker!

-----------------------

Idag for jag och grabbarna till stan och inhandlade skor till Rasmus och stövlar till Elias!
Och så köpte jag ett par byxor :rolleyes:
Hehe..
Nä, det blev faktiskt två par byxor och två tunikor ;)
Jag köper ju aldrig kläder till mig själv annars..
Så det känns toppen att jag gjorde det! :)


-----------------------


Men just ja! Jag måste ju bara berätta! :D
I fredags åkte jag buss hem.
När bussen kom så sa:
Jag: Ljungaverk
Busschauffören: Vuxen? Eller ungdom!?
Jag: Vuxen. Fast jag kan ju åka som ungdom oxå!
Busschauffören: Mm..
Det gick några sekunder, och så visade han mig kvittot där det stod ungdom!
Jag:
Jaha.. Tack!
När jag satte mig frågade:
Busschauffören: Men hur gammal är du?!
Jag log och sa: För gammal..
Busschauffören: Nej, det tror jag inte!
Jag log och sa: Mjo.. Jag är -77´a!
Busschauffören såg märkbart brydd ut och sa: Vaa!!?? Nej, det kan man inte tro!
Jag log och sa: Jaså!? Det var ju roligt att höra! Men tack då :)
Busschauffören: Kan ju vara roligt att få en komplimang..!
Jag: Det är jag inte van att få..
Busschauffören: Då kan det ju vara roligt att få det en gång då. Eller hur ;)
Jag: Eh.. Jo.. :blush:
Sen flippade jag med mobilen resten av resan hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0