Äntligen!!

Äntligen ska det bli av!!!  Ja, trippen till spa med en av mina absolut bästa vänner!!
Jag och M har pratat om det hur länge som helst. Men antingen har vi inte haft pengar (det kostar ju ändå 459 kr) eller så har det helt enkelt bara inte passat. Men nu ska det bli av :)
Som både hon och jag har längtat!!

Första gången jag var på spa, på Södra berget, var när jag fick i 30-årspresent ett presentkort dit.
Då gjorde vi en ryggmassage och en ansiktsbehandling. Fy tusan vad det gjorde ont :bigeyes: Men skönt! Efteråt.. ;)

Nu tänker vi bara bada. Eller, det är inte så bara! Tanken för mig och M med att fara på spa är faktiskt den egna tiden och avkoppling!

Så nästa helg ska vi iväg :)

Kolla in: www.sodraberget.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0