Fredagsmys!

Eller inte.. Barnen ska sova hos mamma och Arvid ikväll, mysigt för dem :)
Så då blir det väl jag och Lars själva som får ha fredagsmys ;)

Jag brukar försöka hitta på saker som vi kan göra, men det brukar inte passa..
I morse frågade jag Lars vad vi ska hitta på ikväll. Svaret jag fick var "Varför är det bara jag som ska hitta på nåt att göra!?"
Vad f-n, det är ju jag som brukar försöka hitta på saker :mad:
Så ja, jag blev skitsur på honom :(

Han kan väl bara ha sagt: "Ja, jag tänkte att vi kunde köpa nå gotta och hyra en film" Vad glad jag skulle ha blivit :)
Men nä, inte..

Jag var på ett riktigt topphumör i morse! För att det sen ska bli tokigt..
Jaja, det blir väl bra så småningom :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0