Mina älskade barn.. Ni betyder mycket för mig!!

Barnen har sovit hos mamma i natt. Skönt att få "lite avlastning".. Liksom lite "skönt att slippa dem".
Alltså, det är skönt att få vara ifrån varann och slippa dessa tjatmoment! Barnen tycker säkert precis som mig att det är skönt att slippa den gnällande-tjatande morsan!! :D

Man behöver faktiskt vara ifrån varann. Ibland..
Så man får längta efter dem, som man älskar så mycket..!


Till mina söner
Ni kom som en sol,
fick min morgon att vakna
och blommorna att blomma

Ni sprider sådan värme,
ser saker med humor,
och lockar mig till skratt

Ni är en klokare del utav mig,
ser livet så klart
när jag vandrar blind

Genom er
har jag funnit mig själv,
och vägen till mitt hjärta

Jag är så lycklig
att just ni valde mig
som er mamma

Ni är
min ledstjärna
i livet


Tack för att ni finns i mitt liv, älskade barn <3<3
Vad vore livet utan er..
Vad vore jag utan er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0