Snö på intågande?? Redan!!?

Kallt har det varit hela dan. Eller kallt och kallt.. Men det har varit runt 8* mitt på dan. Och regn. Regn ska vi egentligen bara inte prata om :bigeyes:
Det har hällregnat precis hela dan idag!!

Vilket som, snö var det ja :|

Har hört att det har kommit snö bara ca 5 mil härifrån :O Och på nåt ställe till!
Och nu känns det nästan som att, ja, att det skulle kunna komma snö! Det är ju bara 4* ute nu..
Visst, jag älskar snö! Men inte nu :S

Jag vill mer än gärna ha snö :) Från slutet av november till mars.



Rasmus och Elias har superroligt!!
(Bilden visar lite snö.. Men det var det inte!)



Och så kan ju Rasmus åka slalom :)



Och så kan man ju åka/köra skoter!

Det visar sig ;)
Om så skulle vara, så lägger jag upp en bild på.. snön :D


Good evening
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0