Tack, men nej tack!

I torsdags och fredags ringde "de" från fem förskolor och ville att jag skulle jobba. Självklart vill jag jobba!
Fattas bara annat :bigeyes:
Så svaret från mig blev då: 
-Tyvärr.. Jo, om jag får jobba tre dagar så går det bra.

Och det kan de ju inte lova! För herregud, vem kan lova det :O Ingen.

Tre dagar kan ju gå, men bara om "de" ska på kurs/utbildning som varar i tre dagar!

Idag, så ringde "de" från en förskola och ville att jag skulle jobba. Men de kunde ju, som sagt, inte lova att det blir tre dagar. Fast det kan ju bli hela veckan, då det är flera i arbetslaget som är sjuka!
"De" skulle höra med de andra vikarierna om saken, så skulle de eventuellt höra av sig.


Ja, vad ska man säga..



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka förbannat konstiga regler det är för arbetslösa!!... :(

2010-09-27 @ 09:57:57
URL: http://helenlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0