Vill inte..

..att denna helg ska ta slut! Åh, suck..
Söndag redan :( 
Tänk om det "bara" kunde få vara lördag idag! Jag vill verkligen inte att det ska vara måndag i morgon. Det är nog första gången som jag känt så :S
Men det är bara att bita ihop! Snart är det helg igen ;)
Om fem dagar..

Jag är lycklig, jag är glad, jag är nöjd över var dag!
Jag älskar min familj...!

------------------------------------

Igår var en bra dag!
Först var vi på Trädgårdens dag på Söderbergs (jag, Elias och mamma). Där gick vi en liten tipsslinga, där man kan vinna ett presentkort på 500 kr! Så nu hoppas jag såklart :D
Gott fika bjöd de också på där :)
Billiga buskar, träd och perenna växter. ½ priset rättare sagt! Men jag köpte inget.. Får se nästa år.

Rasmus var hos en kompis, så när Rasmus fick veta att vi varit på Söderbergs och fått fika, blev han ju såklart jättesur!
Jag lovade honom att vi kan fara imorgon (läs idag) också. Då blev han nöjd.

På kvällen var vi ju till mamma på middag. Där var även min morbror, så vi blev 13 st :)
Där var vi till efter åtta.. Sen kväll för grabbarna! De somnade ovaggat kan jag lova :D


-------------------------------------

Idag är jag klar med att ha städat, putsat fönster och bytt gardiner. Så skönt att ha det gjort och klart!
Så nu kan jag bara njuta av att slippa det :)

Som jag lovade Rasmus igår, så får vi ta och bege oss till Söderbergs för lite fika då :)
Kanske jag får med mig sambon också?! Så kan vi gå en till tipsslinga ;)




Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0