En annan gång..

Det blev inte alls som jag och Rasmus hade planerat det idag.
Det blev ingen slalom för oss..
Lars for iväg runt tio och skulle sladda skoterled. Han trodde att han skulle vara hemma runt ett, så kunde jag och Rasmus fara iväg och åka slalom!
Men det blev inte alls så. Det var mycket tyngre att sladda, än vad det brukar vara, idag.
Så Lars var hemma efter kl. två.
Rasmus blev av förklariga själ sur. Jag med för den delen..
För nu när jag äntligen har lyckats komma på hur man ska åka så vill jag ju också iväg!
Hade tänkt att vi skulle kunna åka i morgon, men backen är stängd, då det är tävling.
 Det får väl bli bara träningen, på måndag då.
Eftersom att Rasmus har varit sjuk och haft hosta så har vi inte kunna fara iväg. Men jag lovade honom att vi skulle fara idag. Och så blev det så här...

Inget att göra något åt.
That´s life...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0