Kram till Er

En riktigt härlig och bra Alla Hjärtans Dag hoppas jag att ni haft och får idag!

Vet inte varför, men jag gillar dessa "jippon" då man förväntas ska uppmärksamma varandra på ett positivt sätt.

Dagen som denna är bara en riktigt härlig och mysig dag. Lite pirr sådär!

♥ En dag i kärlekens tecken ♥


Fick denna av min sambo (som kom hem tidigare då det var för kallt för att jobba, -25)



Tack ♥


Mina barn fick varsin nalle som håller i ett hjärta, av mig.
Lars fick en han med, en lite större.



Kram till Er alla, mina vänner och bloggläsare!
En extra kram till Er som ingen kär har..


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vilken fin bukett, önskar en mysig alla ♥-ans dag!

2011-02-14 @ 13:59:15
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: veronica

Åh! Vilka fina! Ja, du ser. Det finns Romantik i din karl, ju! :-) Men jobbar kvällen. Så vi får romantisera ikväll...

Kramis

2011-02-14 @ 15:18:26
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack snälla, glädjer mig att du gillade bilden. :-)

2011-02-14 @ 16:09:33
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0