Brr...

Kallt idag, igen.. I morse när jag kollade av termometern stod den på -30.4*! Jag som hade planerat att ta en promenad.. Men med dessa grader så struntade jag i det. Så istället har jag plockat lite här hemma, diskat och tvättat. Det obligatoriska..

En sak var lite lustig, för jag kollade nyss horoskopet i Dagbladet, och där i stod det:
"Blir inte överraskad om det i dag
skulle råka haka upp sig
på en eller annan punkt i programmet"

Så sant!
För jag har även hunnit med att prata med en god vän i telefon, en liten stund ;) En liten stund på ca 3½ timme!! :D
Vaddå? Vi pratar verkligen om allt mellan himmel och jord. Det är så skönt att surra av sig :) Men då har jag inte riktigt hunnit med det jag ska..
Värst är att jag bara kan ha telefonen på ena örat, så när det börjar värka kan jag inte ta luren till det nästa öra. Det låter så högt i det örat! Men det är det värt ;)
En god vän och gott surr kan jag inte säga ifrån mig ♥


Jag är väldigt sugen på att ta en promenad när Lars kommit hem. Bara det inte blir alltför kallt vill säga.. Just nu är det -10* så då går det. Men blir det som det varit tidigare idag (-17* och blåst på det) så får jag bara strunta i det. Eller annars har jag lust att fara och simma! Det var alltför längesen sist. Sist jag var och simmade var nog för ca fem år sen, när jag väntade Elias. Och före det var jag iväg ofta! Kommer ihåg när jag väntade Rasmus så var jag iväg två gånger i veckan och simmade!. Men det var då det..
Nu är det andra tider.


Måste ta och hänga upp en tvätt nu..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Jisses, det var o prata länge, haha! O brr fy sjutton vad kallt det måste varit hos dig, vi hade "bara" hälften men tyckte det var gott nog det.



Ja visst längtar man efter sommar o värme nu!



Trevlig kväll, kram

2011-02-23 @ 20:54:32
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0