Barn nr.två

Rasmus sa igår då han kom hem från skolan att han hade lite ont i halsen och igår kväll sa han att han inte kunde andas, p.g.a halsen. Men vi kunde inte se något då. Inte i morse heller.
Och idag blev han hemma, stackaren har feber och ont i halsen :(
Elias är pigg som en mört, typ :D  Så om det har varit magsjuka han haft vet jag inte. Inte med tanke på de s.k symptomen han haft. Kräkts slem har han gjort, eller kräkts och kräkts..  Och han har ätit bra, härjat och busat. Full rulle med andra ord!

Efter jag slutat, snart ;) Så ska jag in på affären en sväng och inhandla "lite gotta", sånt man vill ha när man är sjuk. Såsom glass och nyponsoppa och kanske något annat.
Sen måste jag in på skolan och hämta läxa och veckobladet, till Rasmus.
Nu är det bara att hålla tummarna att inte jag och/eller Lars blir sjuk!! För på lördag ska vi till svärmor.


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha trodde jag hamnat fel nu, kände inte alls igen mig. Fin layout :D roligt med förändringar :)



Har också sjuka barn hemma, Leo hade över 39 i feber igår kväll. Och hans fröken ringde efter mig vid lunchtid. Idag är det hittills ganska bra fart på honom (men så är det ju med det flesta barn), han har nästan 38 i temp så frisk är han inte. Lillen verkar det inte vara något större fel på.



Hoppas barnen piggnar på sig så ni kan åka till svärmor på lördag och inte missar det.



Kramis

2011-01-28 @ 12:05:00
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0