Oj!?

Eftersom att det kom lite snö igår, så var Lars tvungen att fara och skotta snö på hockeyplan. Och sladdat skoterled såklart, så vi får fina leder att köra på ;) Och Rasmus försvann till en kompis.
När jag och Elias blev ensamma så tog vi och sparkade oss iväg till mamma och Arvid. Där blev vi bjudna på lunch. Tack!
Förutom de vanliga sysslorna har inget speciellt hänt.


Jag tog och mätte och vägde barnen förut! Oj, säger jag bara :bigeyes.
Rasmus 7½ år  138 cm och 41.1 kg
Elias 4½ år 115 cm  23.5 kg (Rasmus var vid 4½ år 116 cm och 24 kg)

Rasmus har haft två par jeans som har varit små tidigare. OBS, tidigare!
Men plötsligt så kan han ha dem nu?! Grabben har dragit iväg på längden!! Nästan så de är på gränsen till att bli för stora :O 
Inga små killar jag har! Mammas älsklingar..





Pratade med pappa på Skype förut. Vilket bra påfund! Morfar kan se sina barnbarn och de kan se honom!
Liksom en smart grej det där :)


Åh, jag vill göra något.. Något roligt!
Men det hinns nog med. I framtiden..


Oj, såg att jag har sparat en liten miniskvätt med glögg?! Kanske jag ska dricka upp den sen.. Synd om den ska gå till spillo ;)

Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Marie

Jösses vad dom blivit stora, vad matar du grabbarna med?! ;)



Leo väger inte så mycket mer än Elias (fyller 7 om en månad) tror det var 24-25 kg sist vi vägde, men så är han ju en spinkis kille också :s Kommer inte ihåg exakt hur lång han var då, 126 kanske?!



Noel vägde 18 kg 2 dagar innan han fyllde 4 år i november och var då 110 lång :)



Vi har inga småkillar längre det är ju en sak som är säker. Snart åker dom moppe och kommer hem med tjejer.. ;)



Kramis

2011-01-10 @ 10:39:19
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0