Istället för

..att skriva en nyårskrönika, så skriver jag om vad jag vill ska hända och som eventuellt kommer att hända det nya året, 2011!

Januari: Kristiflygare/klämfreda´n
Det har blivit ljusare, vilket betyder att det blir allt fler timmar och dagar att vistas ute. 

Februari: Alla Hjärtansdag
Dop för lille Villner stundar! :)
Jag hoppas att det blir många fina och bra dagar så att vi kan köra mycket skoter! 

Mars: Eventuellt angling. 
Jag och hjärtat firar 12 år tillsammans :love:

April: Påsken stundar. 
Många som börjar att elda ute.

Maj: Majbrasa, det betyder sommar för mig!

Juni: Skolavslutning för Rasmus.
Sommaren är som ljusast.
Lars och jag firar 11 år som förlovade!
Jag vill fara på en liten minisemester med Lars :)

Juli: Rasmus och Elias fyller (5 och 8) år!
Vi är bjudna på bröllop :)
Vi ska fara till Legoland!

Augusti: Jag och Lars fyller år.
Rasmus börjar år 2.
Sommaren börjar gå mot sitt slut..

September:
Sommaren är verkligen slut..
Och jag börjar som vanligt att längta utomlands :D 

Oktober:  Städa undan det sista som ev. är kvar ute.

November: Jag hoppas att snön kommer så det blir ljust ute i stället för det mörka trista..

December: Mysmånaden är äntligen här!!



Herregud, vilket tråkigt liv jag har :bigeyes:
Inget mycket roligt att längta till här inte...
Men det kanske blir bättre 2012 ;)

Kommentarer
Postat av: veronica

Men pullan! Visst önskar du dig något speciellt på Alla Hjärtans Dag? :-D Kan nästan tro det ;-)

Å du har inte ett tråkigt liv! Du lever ju som du vill och är lycklig? Dåså.

Kramisar

2010-12-31 @ 00:18:54
Postat av: Marie

Inte för att vara petig Eva men majbrasan brukar man ha 30/4. Dvs. i april. ;-)

Ha nu en riktigt härlig kväll så ses vi nästa år. ;-)

Gott nytt år!

Kram

2010-12-31 @ 15:20:50
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com
Postat av: Eva

Ah, FEL av mig!! ;D

2010-12-31 @ 18:14:07
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0