Sur

Ja, jag är sur.. Bara för att det snöar!
Nedrans väder att ställa till det för mig :mad:
Jag hade ju planerat att fara till Birsta på IKEA, för inhandling av nytt soffbord och en ny byrå-hallmöbel-bokhylla. Äh, kalla´t vad ni vill :D
Inte vill jag fara till stan när det snöar så mycket. Här en bit inöver är det inte så farligt, men jag kan bara tänka mig hur det är längs kusten :bigeyes:
Men kanske i morgon!? :)

I morgon är det måndag, igen.. Fasiken vad veckorna går fort!
Inget jobb har jag förrän på torsdag. Så alltså har jag praktik mån-ons,
fast det är l i t e barn :(
Men så gulliga som de är på mitt praktikställe/arbetsplats så har de lovat att jag inte behöver vara där hela dagarna (8-16) :)
De tycker att "såklart att du ska vara hemma med dina pojkar!"
Tack snälla gulliga ni!

Jaha ja, vad ska man hitta på en kväll som denna då?
Soft i soffan..!? Och passa på att mysa med mina älsklingar, när tillfälle väl ges!

Jag bjuder på en bild på oss, från semestern i somras



Ha en bra kväll, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Christer

Men alltså du... Hur var det nu igen, vem av oss var det som älskade snö och vinter? Nu får du stå för det du har sagt och ge dig ut på vintervägarna med fulla bredställ.

2010-12-26 @ 18:47:08
URL: http://www.fotofyndet.se
Postat av: Eva

Haha!!! Jo, jag ÄLSKAR snö och vinter!! Men jag har inte direkt någon lust att fara till stan i detta väder! Speciellt inte när man inte vet vad man möter för tok efter vägen.. Vore jag ensam efter vägen skulle det inte vara några problem ;-)

2010-12-26 @ 19:03:10
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0