Så vacker

Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Var inte rädd, Jag går bredvid dig.

Nu är jag din, och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Ja jag ska älska dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när hoppet sviker.
Du betyder allt för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig.
För du betyder allt för mig.



Jag har precis hört en blivande favoritlåt, "Kärleksvisan" med Sarah Dawn Finer.
Så otroligt vacker! Jag blir alldeles rörd..

Vem vet, en blivande bröllopslåt ;)
-Laaars!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vad fin text. Jaa det är väl dax för bröllop nu snart va ;)

//Kram

2010-12-21 @ 22:14:27
URL: http://lindathatsme.blogg.se/
Postat av: Anna Evjen

...själv tog jag saken i egna händer...friade faktiskt en julaftonsmorgon för 4 år sedan. Du hinner fortfarande!!

2010-12-22 @ 08:22:36
Postat av: Marie

Fria, det gjorde jag med och det funkade =D

2010-12-22 @ 11:02:02
Postat av: Marie

Du har väl redan friat eller hur?! Ja det är dags nu gumman. :)



Vi borde ju ha varit gift redan i över 4 år, men ja så hade jag ju lilleman i magen och resten är historia.



Kramis

2010-12-22 @ 12:06:42
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Reneè

Men ÅHHH !! Så fin....

Ni verkar ha ett Kalasförhållande.

Även om du är irriterad över vardagen ibland så är det så mycket KÄRLEK i dina inlägg.

2010-12-23 @ 20:50:57
URL: http://motivlivh.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, jag har friat ;-)

Men när, om och hur det kommet att ske återstår att se..



Tack snälla Reneé!!

Jo, jag är verkligen irriterad i vardagen emellanåt :(

Men jag har så mycket kärlek att ge så jag vill visa det :)

2010-12-23 @ 22:34:06
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0