Lite av varje

Idag ska här städas. Plus lite annat som också ska göras. Urk.. Men skönt när det är gjort!
Jag hade som tänkt att min käre sambo skulle hjälpa till.
Men som vanligt brukar han ha "ursäkter" för att slippa undan. Likaså idag! Fast idag fick han en ursäkt.. Han fick en fråga om han ville följa med och sladda skoterled. Vad tror ni han svarade? Såklart svarade han ja! För vem vill inte slippa att städa?! Såklart far man hellre iväg och kör skoter!

Rasmus och Elias bråkar och bråkar och... Suck!
Så nu har Rasmus ringt en kompis som han ska fara till.
Jag får väl städa själv då.. Men jag får väl kanske försöka muta Elias så han hjälper mig ;)

I morse kl. 05.00 startade min kusin och hans tjej sin resa från skåne. Så de är på väg upp hit nu :) Men de ska inte bo hos oss, utan hos mamma och Arvid ska de inhysas till. Vi har ingen plats..
Jag hoppas att resan går bra, med tanke på hur det varit efter vägarna!

Rasmus erbjöd sig att dammsuga, så sagt och gjort, han dammsög uppe :)
Men bara för att tjäna pengar, till ett Nintendo ds ;) Smart kille!

Nä, ska skjutsa iväg Rasmus till sin kompis nu. Så jag får något gjort hemma...

See you!

Kommentarer
Postat av: Janet Andersson

Hej Eva!

Jag känner igen de där med städning, plus allt annat.

Min sambo anser att då jag är arbetslös så kan ju jag göra allt hemma: städa, diska, tvätta, laga mat, elda mm

Vi ha haft lite diskusioner om detta många gånger, men han e så förbannat bortskämd av sin mamma :(

Men samtidigt som den "inspektör" jag e så gillar jag att göra saker själv så man vet att de blir riktigt gjort ;)

Ha en bra dag Eva! :)

2010-12-29 @ 12:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0