Morgonen kan förändras fort!

Jag vaknade i morse och jag kände mig totalt slut! Jag hade ingen ork att kliva upp, men var så illa tvungen :(
Hade jag bara varit vanligt arbetslös så hade jag nog legat än..
Jag påbörjade min praktik i morse kl.8.00.
Kollade av schemat på barnen och såg att det skulle bli lite barn idag. Kände att "gud så skönt med lite barn, det behöver jag verkligen!"
Vi satte oss och åt frukost och jag hämtade mitt välbehövliga morgonkaffe och satte precis ner rumpan, när jag blev utringd på jobb, på en förskola i närheten. Tänkte att "jaha, nu är det säkert mycket barn precis idag när jag helst bara vill vara hemma"... Men så var det inte.
Tvärtom :) Det var hyfsat lugnt.
Så det har gått bra även fast jag varit totalt slut i knoppen och kroppen!
Det blev ingen träning för mig ikväll, även om jag ville..
Men jag kände direkt i morse att jag inte kommer att orka.

Fast det blev på sätt och vis träning ändå! Jag följde med Rasmus på slalomträning. Men jag satt som ett miffo där på bänken.. Med jackan och halsduken på. Händerna och fötterna var iskalla!!
Jag frös som en naken katt..

Frös gjorde jag nog bara för att min stressmage har börjat igen.
Magen började sa ifrån idag på jobbet, och desto mer när jag kommit innanför trygga dörrar, hemma. Har känt av magen lite till och från under en tid, men inte behövt äta medicin. Men nu måste jag börja med den..
Men det blir bra, så småningom..
Jag vet.



Hoppas Ni haft en bättre dag..!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Usch då! Magen kan verkligen slå ut en.

Hoppas att det vänder snart.



Eva-Lena

2010-11-22 @ 21:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0