Beslutsångest!!?

Eller vad..!?
Vet ju inte om jag ska fara till stan i morgon eller inte :bigeyes:

Elias ska fotograferas på måndag, och alltid när barnen ska fotas så har jag köpt nya kläder!

Har tänkt att jag ska köpa ny tröja till Elias, men han har ju relativt nya tröjor!
Såå... Frågan kvarstår :question:

Stan eller inte!!??

Troligtvis blir det stan ;)
Jag måste köpa strumpor (då jag är strumplös, har aldrig varit det tidigare..!?) och så "måste" jag ju köpa en ny tröja till "modellfotograferingen" ;)  Och Rasmus måste ha mer strumpor, Elias en overall.. etc...

Alltid lika roligt att få fara till stan och shoppa!!

Och! Jag skulle även ha haft en dator. En egen..
Visst, Lars och jag har en! En tillsammans.. Men det skulle vara roligare (eller vad) att kunna sitta vid en varsin dator!
Men jag får väl se hur det blir.. Allt kostar ju så f-rbannat :thumbdown:

Okej, lördag i morgon.
Återstår att se om det blir stan i morgon eller på söndag.. ;)


Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0