Energi,vad är det!?

Jag har noll energi över att orka göra något.. All energi går åt till att försöka lösa konflikter, grabbarna emellan. Energi som ska användas till annat, än onödiga konflikter.


I morgon ska Elias på dagis, så då hoppas jag att min energidepå fylls på igen. Energidepån har inte lyckats fyllas på eftersom att barnen bråkar, ständigt. För att den ska kunna fyllas på behöver jag tid för mig själv. Egen tid.
Såsom:

*Fara och simma
*Kolla på en film
*Ta en promenad

*Bara vara
Etc..

Utan att någon höjer på ögonbrynen och suckar!
(Ingen nämnd..)


Jag vill även göra saker med Lars, utan att barnen är med! Även om de är det käraste jag har ♥♥
Det känns som att man glömmer bort varann och kärleken man har till varandra, bara för att barnen kräver sitt. Energin som lyckats fyllts på töms rätt omgående ur igen..

Jag vill känna kärleken, pirret och ha den egna tiden med mannen i mitt liv. Som jag faktiskt "valt" att skaffa mina barn med ♥

Som sagt, jag hoppas att energin fylls på igen..


Kram!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0