Inget för den kräsne..

I natt när jag skulle till att lägga mig, så hörde jag att Elias lät konstigt.
Först tänkte jag att han hostade, men insåg rätt snabbt att jag var tvungen att springa fort upp till honom.
När jag kom in på hans rum hänger han över sängen och har kräkts på golvet.
Inte så lite heller, en rejäl "pöl" där nedanför.
Stackaren :( Och vi som tog bort hinken bara för några dagar sen. Hinken har fått stå där sen sist, bara för att jag varit rädd att "tänk om han kräks igen".
Vilket han inte gjort!

Nu var det nästan som förra gången!
Segt, segt slem var det, men även "lite annat".
Nu i morse så hörde jag hur han liksom hulkade över hinken, men kom inget.
Sen blev det en "prupp i fillingarna". Han fick sätta sig på toan och det blev litegrann i den..

Nu anar jag att det kanske är magsjuka denna gång :O

Hoppas, hoppas, hoppas att ingen som var uppi honom igår får det!!
Vore väldigt trist om alla som var med igår också skulle få det :/

Eller kan det vara allt onyttigt han fick i sig igår???
Lördagsflingor, korv, tårta, dricka, varm smörgås, godis blev det.
Bara en massa skit, helt enkelt!


Varken praktik eller dagis blir det i morgon och på tisdag.
Sista praktikdagen är det dessutom i morgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0