Oj!?

Även fast jag inte varit in här på flera dagar, så är det ändå många som varit in och kollat bloggen! Kul!!
Jag har varit alldeles för trött för att ens orkat varit in och kollat av..
Men nu när jag kollade av statistiken så kände jag att jag nästan var tvungen att skriva en liten rad :)


Om en vecka så är det dop på G.
Underbara Villner ska döpas
Men jag skäms..
Jag har inte träffat vare sig han eller hans familj :(
Dels pga jobb och dels av sjukdomar.
Det känns inte bra att inte ha träffat brorsan och hans familj på länge :(


Jag hoppas ni vet att jag tänker på er varje dag..


Kommentarer
Postat av: Annelita

Då borde vi också skämmas! Men det ska vi inte göra :) Det är såhär de kan vara med jobb, barn och sjukdomar. Tove är inte frisk än! :(



Har du lärt dig dikten?

2011-02-04 @ 23:08:15
URL: http://giraffen83.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0