Typiskt!

I måndags ringde "de" från ett par förskolor och ville att jag skulle jobba. Igår ringde "de" från en, i morse ringde det från en förskola till.
Men är det inte typiskt, så säg :(  Jag har kunnat få jobba hela veckan annars!
Men är det VAB så är det. Och är praktiken slut så är den.
Nu börjas det där med att jag måste ha minst tre dagars jobb, eller minst 25 timmar i veckan.
Det gillar jag inte!! Det var ju så roligt att få jobba så mycket, när jag hade praktiken!
Men som jag sagt tidigare, barnen behöver inte vara så mycket på förskolan och fritids nu :)
Det gillar jag!


I måndags och tisdags var Rasmus ledig från skolan, då det var studiedagar.
Skönt att få rå om honom ett par dagar extra ♥
Elias är på bättringsvägen, tack och lov! Hitills nu har han druckit två stora muggar med vatten och en med saft, samt fått i sig frukost. Så jag hoppas..

Dessa dagar då jag varit hemma med grabbarna så har vi plockat, stökat, städat och möblerat. Idag ska jag bara dammsuga, torka golv och tvätta. Sen så ;)



Nä, bäst att slänga på mig städrocken, klistra på mig ett leende och springa iväg med lätta steg så det blir klart!




Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0